Til toppen

Retur og refundering

Returadresse er Egas Sport AS, Nesvegen 55, 2080 Eidsvoll.

 

 

Du som kjøper har ubetinget angrerett i minimum 14 dager.

Legg utfylt angrerettskjema i returpakken, klistre på retur-etikett, og send. Angrerettskjema finnes her.

Frakt dekkes av vedkommende som benytter seg av angreretten.

For å se nøyere på angrerett, trykk her.

Klistre på retur-etikett, og lever den på postkontor.

For at returen skal bli godkjent, kan man ikke bruke teip eller skrive på emballasjen. Varen må pakkes inn slik den ble levert. Når du returnerer, skal varen være ubrukt, og originalforpakningen skal være uskadd. Alt av dokumenter og manualer skal sendes med. Disse vilkårene er til fordi varen skal kunne selges igjen.

Dersom det er feilsending eller feil/mangler på varen, send en e-post til oss på kundeservice@egas.no med et utfylt klageskjema. Klageskjemaet finner du her.

Har du vært uheldig og bestilt en vare fra oss som det er noe feil med eller ønsker å reklamere på? Ta kontakt med oss per epost før du sender inn varen! Når du kontakter oss vil vi at du oppgir ditt ordernummer, hvilken vare det gjelder og hva som er feil med varen. Har du mulighet er det fint om du sender med et bilde av feilen på produktet.

Ved reklamasjon gjøres det en vurdering av produktet, i noen tilfeller må vi sende reklamasjonen videre for en vurdering hos leverandøren eller produsent.

Vi gjør oppmerksom på at reklamasjonsretten gjelder produksjonsfeil på varen og ikke feil forårsaket av normal slitasje eller elding av produktet. En reklamasjon skal gjøres så snart som mulig etter at feil oppdages. Du kan reklamere på en vare i inntil to år etter at du som kunde mottok varen. Dersom varen eller deler av den er ment å vare vesentlig lenger, er reklamasjonsfristen fem år.

Hvis reklamasjonen blir godkjent, dekkes frakt av oss.